برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دهه پایانی  ماه مبارک رمضان در همدان

صلواتیان با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان در سه دوره سه روزه در همدان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در ۱۳ مسجد استان همدان برگزار می شود.

مهدی صلواتیان در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در همدان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف  در  دهه پایانی ماه مبارک رمضان در همدان خبر داد و گفت: مراسم اعتکاف از شب بیست و یکم شب قدر و شب شهادت امام علی‌(ع) در سه دوره سه روزه آغاز می‌شود.

 

مسوول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با بیان اینکه  پیش بینی می کنیم در مراسم اعتکاف امسال  3 تا 5 هزار نفر ثبت نام کنند، افزود:  13 مسجد در سراسر استان همدان پذیرایی معتکفین برای مراسم معنوی اعتکاف  هستند و در حال رایزنی هستیم که مساجد بیشتری پای کار بیایند.

 

وی ادامه داد: در مسجد جامع همدان 3 دوره، مسجد فرهنگیان علی آباد 2 دوره، مسجد مهدوی یک دوره ویژه دانش آموزان و مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی یک دوره مراسم معنوی اعتکاف در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مسوول ستاد مردمی اعتکاف در همدان به برگزاری برنامه‌‌های فرهنگی طی این سه روز اشاره کرد و گفت: محافل انس با قران، مراسم شب‌های قدر، مناجات شبانه، عصری با شهدا و عصری با علما از جمله برنامه‌هاست.

 

صلواتیان خاطرنشان کرد: در این مراسم از سخنران‌های بزرگی برای حلقه‌ های معرفت با موضوع سبک زندگی اسلامی، جهاد تبیین، افزایش جمعیت، مهدویت، فرقه‌های انحرافی، احکام، پاسخ به شبهات و تصحیح نماز استفاده خواهد شد.

 

 

کد خبر 1259854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha