مشارکت اعضای کانون های مساجد در برپایی آئین جزءخوانی قرآن کریم مصلی اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اعضای کانون های مساجد شهرستان اردبیل حضور جدی و مشارکت خوبی در برپایی آئین جزءخوانی قرآن کریم مصلی اردبیل دارند.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون های مساجد شهرستان اردبیل حضور جدی و مشارکت خوبی در برپایی آئین جزءخوانی قرآن کریم مصلی اردبیل دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: روزانه جمعی از بچه های مسجد با حضور در آئین جزءخوانی قرآن کریم در مصلی اردبیل رونق خاصی به این محفل قرآنی می بخشند.

 

 

این مقام مسئول اذعان داشت: البته به همت فعالان کانون های مساجد جزءخوانی قرآن کریم در اکثر مساجد استان برگزار می شود و از عموم مردم در محلات دعوت می شود تا در این محافل قرآنی حضور فعال داشته باشند.

 

آمون خاطر نشان کرد: این برنامه های قرآنی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است و تلاش خواهیم کرد این برنامه های قرآنی تداوم بیشتری در مساجد داشته باشند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: ویژه برنامه های قرآنی کانون های مساجد همچنان در برنامه های اوقات فراغت سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و کلاس های قرآنی نیز همچون سال های قبل به قوت خود برگزار خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: البته این محافل و کلاس های قرآنی با استقبال خوب نوجوانان و جوانان در مساجد روبروست.

 

آمون با بیان این مطلب که اجرای طرح سمیر از دیگر برنامه های قرآنی کانون های مساجد است، افزود: آغاز اجرای ویژه برنامه طرح قرآنی سمیر نیز با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مسجد هاشمیه سیدآباد برگزار شد و در این طرح هر هفته روزهای جمعه کانون های مساجد اقدام به برپایی محافل و مجالس قرآنی در مساجد را برعهده خواهند داشت.

کد خبر 1259867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha