راهپیمایی روز قدس، نماد انسجام امت اسلامی است

حجت الاسلام ناصر از راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد انسجام امت اسلامی یاد کرد و گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در زنجان از میدان قائم به سمت مصلای نماز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز (۱۴ فروردین‌ماه) در جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که در دفتر امام‌جمعه زنجان برگزار شد با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب در خصوص اهمیت روز قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است و بر همه ما تکلیف است تا در این راهپیمایی حضور پرشور داشته باشیم.

 

وی از این روز به عنوان نماد انسجام امت اسلامی یاد کرد و گفت: در زنجان نیز راهپیمایی روز قدس ساعت 10:30 از میدان قائم به سمت مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

این مسئول در ادامه بر ضرورت فضاسازی و تبلیغات شهری روز قدس اشاره کرد و گفت: از فضای مجازی نیز برای اجرای پویش هایی با محوریت روز قدس استفاده خواهد شد.

 

حجت الاسلام ناصر با تاکید براینکه از فضای مجازی شاد نیز باید برای آشنایی دانش آموزان با روز قدس و اهمیت این روز استفاده شود، تصریح کرد: برنامه ریزی های امنیتی و ترافیکی ویژه این روز انجام خواهد شد.

 

این مسئول در پایان به اهداف راهپیمایی جهانی روز قدس اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی با هدف بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونسیتی، جلوگیری از فراموشی روز قدس و فلسطین، تقویت خط حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین، محکوم کردن معاهده ننگین آبراهام و تاکید بر مسئله اصلی دفاع از مسجدالاقصی و مقاومت برگزار می شود.

 

کد خبر 1259874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha