پویش «به عشق علی (ع)» در زنجان اجرا می شود

صالحی گفت: به منظور ثبت نام از خیرین و حامیان ایتام، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» همزمان با ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در جمع خبرنگاران از اجرای پویش مردمی «به عشق علی (ع)» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح به منظور ثبت نام از حامیان فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود.

 

وی با یادآوری اینکه در این طرح خیرین حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند، تصریح کرد: عموم مردم می توانند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

به گفته صالحی، نیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری آمادگی خود را برای حمایت از ایتام اعلام کنند.

 

وی اضافه کرد: همچنین خیرین می توانند از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاههای ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از سال 78 حمایت ازایتام و محسنین را دردستور کار خود دارد و در تلاش است تا با مشارکت های مردمی خدمات بیشتری را در اختیار این قشر قرار دهد.

کد خبر 1259878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha