فرهنگ پژوهش و تحقیق در مدارس خراسان شمالی رونق می گیرد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: توسعه و تقویت فرهنگ پژوهش و تحقیق در مدارس خراسان شمالی رونق می گیرد.

عصمت بدخشان -معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در راستای توسعه و تقویت فرهنگ پژوهش و تحقیق در مدارس، جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیریتی عصر جدید مدیران تحول خواه ویژه مدارس ابتدایی این استان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و با همکاری دبیرخانه هفته معلم ویژه مدیران، آموزگاران، معاونین آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی استان اجرایی می شود.

 

بدخشان افزود: توسعه، تقویت و ترویج فعالیت های قرآنی و نماز در بین دانش آموزان ابتدایی، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین معلمان و دانش آموزان، توانمندسازی معلمان و دانش آموزان با تاکید بر تربیت تمام ساحتی، تقویت فعالیت های شورای مدرسه و معلمان از جمله محورهای این جشنواره است.

 

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: جشنواره تجارب و نوآوری انجمن‌های مدارس استان هر ساله بین واحد‌های انجمن نواحی و مناطق در دو قالب اجرایی و پیشنهادی در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌ شود که پس از ارزیابی طرح‌ها توسط داوران جشنواره در سطح استان، طرح‌های برتر در سطح کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

بدخشان اضافه کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 25 فروردین ماه است  و از منتخبین با اهداء لوح و جوایز در هفته معلم تقدیر خواهد شد.

کد خبر 1259886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha