برگزاری جشنواره بهار در بهار در اراک

شعبانی از برگزاری جشنواره عکس با سفره افطاری با عنوان بهار در بهار خبر داد.

علیرضا شعبانی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نورز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری اراک با محوریت دینی و قرآنی در سطح شهر اجرا شده و خوشبختانه در ایام نوروز مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به برگزاری جشنواره بهار در بهار بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با سفره ساده افطاری خود عکس گرفته و با ارسال تصویر با کیفیت در این جشنواره شرکت نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد است، افزود: روزه اولی ها از امتیاز ویژه ای برخوردار هستند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاقه مندان میتوانند با شرکت در جشنواره های نوروزی ضمن ثبت لحظات، خاطرات و آثار ارزشمند، شیرینی لحظه های خود را با دیگران به اشتراک بگزارند.

 

شعبانی با بیان اینکه به منتخب شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیس اهدا میگردد، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ و داوری و قرعه کشی نیز همزمان با عید سعید فطر انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۵۰۸۶۷۹۳ در پیام رسان های ( ایتا ) و ( بله ) ارسال کنند، ادامه داد: ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی، شغل، سن، شماره تماس همراه و ثابت و آدرس دقیق پستی [الزامی] است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین از برگزاری جشنواره عیدانه کودکان نیز خبر داد و گفت: این جشنواره نیز در سه بخش، نقاشی، قصه گویی و خاطرات عید نوروز برگزار می شود.

 

شعبانی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان زیر 16 سال می توانند آثار خود را در سه بخش ذکر شده با موضوع نوروز و ماه مبارک رمضان ارسال و در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 1259938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha