برپایی غرفه های معرفت در حرم امامزاده قاسم(ع) آران و بیدگل

سرپرست اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل از برگزاری طرح آرامش بهاری و غرفه های معرفت در تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت قاسم بن علی النقی(ع) این شهرستان خبر داد.

هادی اخوان ارمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح آرامش بهاری و غرفه های معرفت در حرم مطهر حضرت قاسم بن علی النقی(ع) آران و بیدگل برپا شد.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: ایستگاه عفاف و حجاب ، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، پاسخگوی به مسائل شرعی ویژه برادران و خواهران ،سبک زندگی اسلامی ، مشاور خانوادگی ، خیمه کودک ،خیمه مشاور ،نمایشگاه صنایع دستی ، فروشگاه محصولات گیاهی از جمله بخش های غرفه های خیمه معرفت است.

 

اخوان ارمکی ادامه داد: مبلغان دینی مستقر در این خیمه ها هم خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای متنوعی را به زائران و گردشگران ارائه می کنند.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: همچنین آستان مقدس باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) در ایام نوروز پذیرای گردشگران و مسافران از مناطق مختلف کشور بود و خدمات رفاهی متنوعی را برای میزبانی از مسافران ارائه کرد.

 

اخوان ارمکی بیان داشت: غرفه های خیمه معرفت و برگزاری طرح آرامش بهاری از ابتدای نوروز در این حرم مطهر آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1259939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha