اجتماع بزرگ مطالبه گران حجاب و عفت عمومی

فرماندار شهرستان شیروان گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در سطح جامعه، اجتماع بزرگ مطالبه گران حجاب و عفت عمومی در این شهرستان برگزار می شود.

دولت اسماعیل زاده -فرماندار شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این اجتماع بزرگ به مدت دو روز از ظهر امروز سه شنبه مقابل فرمانداری و فردا چهارشنبه مقابل دادستانی برگزار خواهد شد که دارای مجوز قانونی و رسمی است.

 

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حفظ حجاب همیشه مورد تاکید بوده و هست و با رعایت شئونات اسلامی بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه برطرف می شود که این موضوع عزم همگانی می طلبد.

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: زندگی بانوان و دختران باید الگو گرفته و متاثر از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) باشد که در جامعه اسلامی و تربیت فرزند و فعالیت اجتماعی، پا به پای مردان زبانزد عام و خاص بوده و است.

 

فرماندار شهرستان شیروان بیان کرد: از زمان انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت های خوبی در عرصه حجاب وجایگاه آن در بین بانوان انجام شده که این خود نباید به فراموشی سپرده شود زیرا که نشان از آگاهی، بصرت و دانش بالای مردم دارد که فریب خورده دشمنان نمی شوند.

 

اسماعیل زاده اضافه کرد: دشمن قصد دارد با رواج بی حجابی و بدحجابی، توطئه های شومی علیه ما پیاده کند و هر روز یک برنامه جدیدی دنبال می کند.

کد خبر 1259983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha