حوزه علمیه برادران لرستان آماده پذیرش ۲۵۰ طلبه جدیدالورود است

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه برادران لرستان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، گفت: مدارس علمیه برادران استان لرستان آماده پذیرش ۲۵۰ طلبه جدید الورود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، امروز(15فروردین)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام فراخوان پذیرش حوزه های علمیه به مناسبت سال تحصیلی جدید، اظهارداشت: ثبت نام در مدارس علمیه برادران لرستان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان افزود: در حوزه علمیه برادران لرستان در طول سال نیز به صورت کمیسیونی افرادی که توانمند و شرایط تحصیل در حوزه را داشته باشند، پذیرش می شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران لرستان بیان کرد: پذیرش در 12 مدرسه علمیه برادران سراسر استان انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حوزه علمیه بردران لرستان آماده پذیرش 250 طلبه جدیدالورود است، خاطرنشان کرد: معیار و ملاک پذیرش کیفیت محوری است.

 

وی اظهارکرد: مدارس علمیه برادران لرستان در سطح یک، دو و سطح سه حوزوی مشغول فعالیت هستند و برخی مدارس در سطح یک، 2 و سطح سه حوزوی فعالیت می کنند و در برخی مدارس فقط در سطح یک و دو در حال فعالیت هستند.  

کد خبر 1260042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha