یک خانواده نیازمند بابلسری به همت خادمیاران رضوی صاحبخانه شدند

ولی تبار گفت: به همت خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی بابلسر و همراهی خیرین و امام‌جمعه محترم بابلسر منزل یکی از خانواده های نیازمند این شهرستان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شد.

شجاع ولی تبار-مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان برای رفع آلام نیازمندان به نیت امام رضا(ع) از هیچ کوششی دریغ نمی کنند،‌ اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی بابلسر برای رفع مشکلات معیشتی، ایجاد سرپناه، تامین دارو، تامین جهیزیه، تامین البسه و لوازم ضروری زندگی و ... برای محرومین و نیازمندان در کنار سایر نهادهای حمایتی مردمی پای کار هستند.

 

وی با تاکید براینکه تلاش داریم به تأسی از سیره عملی امام رضا (ع) فعالیت‌های خادمیاران افتخاری آن حضرت در این شهرستان در جهت رفع نیاز محرومان و نیازمندان در بخش‌های مختلف باشد، افزود: به همت خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی بابلسر و همراهی خیرین و امام‌جمعه محترم بابلسر منزل یکی از نیازمندان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شد.

 

ولی تبار با بیان اینکه کلید این خانه روز ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی با حضور خادمیاران رضوی، امام جمعه و فرماندار بابلسر تحویل خانواده نیازمند بابلسری شد، یادآورشد: در این مراسم علاوه بر بسته حمایتی، یک دستگاه دوچرخه به پسر کوچک این خانواده اهدا شده است.

 

کد خبر 1260043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha