همه مسئولان در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند

حجت الاسلام باوقار در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشگین شهر در سال ۱۴۰۲، گفت: همه مسئولان در مقابل فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل؛ حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشگین شهر با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: تمام‌ مسئولان در مقابل این فریضه الهی مسئول هستند و باید پاسخگو باشند و بی تفاوت از کنار منکرات عبور نکنند.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: متاسفانه برخی فضاها در سطح شهرستان از لحاظ فرهنگی و آسیب های اجتماعی فضای مناسبی نیست و مسئولان نباید از کنار چنین فضاهایی که موجب از بین رفتن فرهنگ اسلامی و منطقه می شود بی تفاوت عبور کنند.

 

در ادامه این جلسه، سرهنگ اختری اظهار داشت: انجام کار فرهنگی با تولیدات محتوایی ویژه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و ادارات و نیز برگزاری جلسات علمی و تخصصی ویژه جهت تشریح طرح جامع عفاف و حجاب با مراکز علمی و دانشگاهی از اولویت های ستاد شهرستان است.

 

فرمانده سپاه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشگین شهر ادامه داد: طی هماهنگی های انجام شده گشت ارشاد ویژه مسئولان با حمایت رئیس ستاد و دادستان شهرستان جهت بررسی مشکلات رایج راه اندازی شده است.

کد خبر 1260049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha