خدمت جهادی بچه‌های مسجد به زلزله‌زدگان سوریه؛ از حمایت معیشتی تا برنامه فرهنگی برای کودکان

نادعلی‌زاده از اعزام گروه جهادی موکب فاطمه‌الزهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی به سوریه برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرهای حلب و لاذقیه خبر داد و گفت: علاوه بر حمایت‌های معیشتی، برنامه‌های فرهنگی نیز برای کودکان تدارک دیده‌ایم.

«ولیالله نادعلی‌زاده»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از اعزام گروه جهادی موکب فاطمه الزهرا(س) کانون شهید گرائیلی خرماکلا در شهرستان قائمشهر استان مازندران به مناطق زلزله زده سوریه خبر داد و اظهار کرد: این گروه جهادی که متشکل از ۱۵ نفر از فعالان موکب است، به اهالی زلزله زده حلب و لاذقیه خدمت رسانی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی مسجد النبی(ص) افزود: مقرر شده است که فعالان این موکب به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز در سوریه مستقر شوند و به قریب ۵۰۰ خانواده زلزله زده که در حواشی زینبیه دمشق اسکان یافته اند، خدمت رسانی کنند.

 

وی از جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی از سوی خیرین و مردم مومن کشورمان برای مردم زلزله زده سوریه خبر داد و گفت: علاوه بر تهیه بسته های معیشتی و مایحتاج ضروری برای این مردم، قرار است بسته های فرهنگی نیز به کودکان اهدا شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی تاکید کرد: این کانون در سال های گذشته نیز در شهرهای حلب و لاذقیه  در بحث محرومیت زدایی و انجام فعالیت های فرهنگی،خدمت رسانی می کرد و از ابتدای امسال نیز فعالیت های فرهنگی و کمک رسانی به آنها را از سرگرفته است.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی از کانون های مساجد فعال است که علاوه بر فعالیت در عرصه های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، کمک های مومنانه، کارآفرینی و همچنین خدمت به زائرین اربعین حسینی با برپاکردن موکب در عراق و ایران در کشورهای دیگر نیز فعالیت های جهادی و فرهنگی دارد.

 

کد خبر 1260052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha