میلواکی میزبان جشنواره غذای حلال رمضانی خواهد بود

«میلواکی» میزبان جشنواره غذای حلال به مناسبت ماه مبارک رمضان در روز هفتم آوریل (جمعه ۱۸ فروردین) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، «میلواکی» میزبان جشنواره غذای حلال به مناسبت ماه مبارک رمضان در روز هفتم آوریل (جمعه 18 فروردین) خواهد بود.

 

حضور در این جشنواره که برای اولین بار در پارکینگ انجمن اسلامی میلواکی برگزار می شود، برای همه اعضای جامعه فارغ از اعتقادات مذهبی آزاد خواهد بود.

 

«بشری زیبک»، برگزارکننده جشنواره غذای حلال در این باره گفت: من فکر می‌کنم ما آماده توسعه و ورود به فضاهای جدید هستیم.

 

زیبک که سال گذشته سرپرستی برنامه اولین هفته رستوران حلال میلواکی را بر عهده داشت، گفت: جشنواره غذای حلال 2023 از ساعت 10:30 شب جمعه آغاز می شود و تا ساعات اولیه صبح ادامه دارد.

 

بازدیدکنندگانی که در این برنامه شرکت می کنند، فرصتی برای امتحان غذاهای حلال متنوع که کامیون های مواد غذایی مختلف آنها را توزیع می کنند،خواهند داشت.

 

زیبک گفت: ماه رمضان اساسا ماه معنویت، رشد معنوی و رشد شخصیت است و ما تلاش می کنیم تا همه افراد جامعه به این درک از ماه رمضان برسند.

 

وی تاکید کرد که میزبانی این نوع رویدادها نه فقط برای جامعه مسلمان، بلکه برای کل افراد جامعه و یک فرصت عالی برای همه است تا دور هم جمع شوند، یکدیگر را ملاقات کنند و چیزهای جدید را امتحان کنند.

 

«ادوین کورتیس»، مالک یکی از کامیون‌های توزیع مواد غذایی که در این جشنواره شرکت می کند، گفت که این رویدادها برای گردهم آوردن مردم به منظور به اشتراک گذاشتن الگوهای فرهنگی مهم هستند.

 

جشنواره غذای میلواکی تنها منطقه در ایالات متحده نیست که ماه رمضان را جشن می گیرد و چنین برنامه هایی در مناطق دیگری مانند «دیربورن» نیز در حال انجام است.

کد خبر 1260079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha