برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت علوم و معارف دینی» در شیراز

نمایشگاه «قرآن و عترت علوم و معارف دینی» ۱۶ تا ۱۹ فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، ۱۶ تا ۱۹ فروردین‌ماه میزبان نمایشگاه قرآن و عترت است.

 

این نمایشگاه که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود چهار هزار متر مربع وسعت دارد که سه سالن نمایشگاه را به خود اختصاص می دهد.

 

محفل انس با قرآن و آموزش‌های اعتقادی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با محتوای قرآن و مباحث اعتقادی ویژه کارکنان دستگاه ‌ها، بخش بازی های رایانه ای مذهبی و... دیگر برنامه های نمایشگاه قرآن و عترت شیراز را به خود اختصاص می دهد.

 

همچنین در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت، نمایشگاه تخصصی حج و زیارت با شرکت هشت دفتر کارگزاری حج نیز برپا می شود؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی هم دیگر بخشی است که همزمان با نمایشگاه قرآن برپا می شود که معرفی و عرصه محصولات مشاغل خانگی از اهداف آن است.

 

محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان برجسته استان فارس و شیراز و توزیع افطاری ساده به همت شهرداری شیراز نیز در جریان راه اندازی نمایشگاه قرآن و عترت انجام می شود.

کد خبر 1260109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha