انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته می شود

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه بر اساس امر فرمانده کل سپاه، انتقام خون شهید مهقانی از این رژیم غاصب گرفته می شود، گفت: سرلشکر سلامی اعلام کردند: «پس ای مردم یقین بدانید خون این شهید هدرنخواهد رفت و انتقام می گیریم».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه امروز (سه شنبه 15 فروردین) در مراسم وداع مردم گرگان با پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مقداد مهقانی» در حسینیه عاشقان ثارالله گفت: به برکت خون پاک این شهدا که مظلومانه زیر بمباران رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیدند ما تا آخرین نفس در برابر دشمنان ایستاده ایم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان، افزود: رژیم صهیونیستی فکر نکند با شهادت این دو شهید اراده ما در دفاع از حرم آل الله و آرمان های انقلاب اسلامی دچار مشکل می شود.

 

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم روزه دار شهر دارالمومنین گرگان در این لحظات شب و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید نشان دهنده بالندگی بیشتر انقلاب است.

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی شده و زودتر از پیش بینی تاریخی مقام معظم رهبری نابود می شود.

 

وی با بیان اینکه بر اساس امر فرمانده کل سپاه، انتقام خون شهید مهقانی از این رژیم غاصب گرفته می شود، گفت: سرلشکر سلامی اعلام کردند: «پس ای مردم یقین بدانید خون این شهید هدرنخواهد رفت و انتقام می گیریم».

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تشکر از حضور پرشور مردم در این مراسم وداع، اظهارامیدواری کرد: این شهید بزرگوار در روز قیامت شافی همه ما باشد، شهید زنده است و الان در مراسم حضور دارد.

 

وی گفت: همه ما با این شهید عهد و پیمان می بندیم و راه این شهید را ادامه می دهیم.

 

کد خبر 1260117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha