رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌هایش را می‌کشد/ مسئله فلسطین، عاملی برای پیوند مسلمانان است

عرفانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌هایش را می‌کِشد، گفت: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ کشور برگزار می‌شود و مسئله فلسطین و آزادی قدس به عاملی برای پیوند مسلمانان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سرهنگ موسی عرفانی در نشست هم‌اندیشی برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: سال گذشته قبل از فرا رسیدن ۱۳ آبان، سلسله عملیات‌های فرهنگی را با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان به اجرا درآوردیم که خروجی همه آنها منتهی به یک راهپیمایی باشکوه در یوم‌الله ۲۲ بهمن شد.

 

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که به زعم تحلیل‌گران نسبت به گذشته متفاوت و پرشورتر بوده است، یک پیام اصلی داشت و آن اینکه انقلاب اسلامی صاحب دارد.

 

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی‌ها تحلیل‌های دیگری نسبت به حضور مردم داشتند اما خداوند دل‌های مومنان را حرکت داد تا آن حماسه باشکوه به ثبت برسد و دل انقلابیون نیز گرمتر شده است.

 

عرفانی اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای انجام سلسله عملیات‌های فرهنگی است تا ۱۳ آبان برجسته‌ای داشته باشیم. آنچه در این ۴۴ سال باعث استقامت مردم و پیشرفت‌های کشور شد، بنا به گفته رهبر معظم انقلاب «ایمان مردم» بوده است.

 

وی افزود: در ماه رمضان که ماه عبودیت است و از قله‌های این ماه که همان شب‌های قدر است، مسئله قدس با رویکرد تبیینی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد تا شاهد حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس باشیم.

 

معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی دچار بحران‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی است و به فضل الهی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، افول این رژیم غاصب را تسریع خواهد کرد.

 

وی گفت: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ کشور برگزار می‌شود و مسئله فلسطین و آزادی قدس به عاملی برای پیوند مسلمانان تبدیل شده است.

 

کد خبر 1260137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha