به برکت خون شهید حیدری به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: به برکت خون شهید حیدری به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و ملت آزاده و شهید پرور ایران به امید حق پیروز نبرد با کفر استبداد و استکبار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک صبح امروز چهارشنبه(۱۶فروردین ماه) در مراسم تشییع شهید میلاد حیدری در شهر قروه اظهار داشت: شهید بزرگوار الگوی بی بدیلی برای ملت ایران شد، شهادت شهید حیدری نشان عزت ملت ایران و ذلت رژیم صهیونیستی است، روز گذشته جمله رهبری معظم انقلاب که فرمودند« خودشان عجله عجله دارند که زودتر از ۲۵سال آینده بروند» یک بشارت بزرگ از نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: ملت آزاده و شهید پرور ایران به امید حق پیروز نبرد با کفر استبداد و استکبار خواهند بود، به برکت خون شهید حیدری ما به زودی شاهد نابودی اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به رشادت های مدافعین حرم در سال های اخیر اظهار داشت: امثال شهید سلیمانی، شهید حیدری و شهید حججی در سپاه قهرمان ما بسیار هستند، ایران اسلامی به حول قوه الهی تا نابودی رژیم صهیونسیتی پیش خواهد رفت و دنیای کفر و استکبار را به زانو در خواهد آورد.

امام جمعه قرچک در پایان بیان داشت: منطق ما منطق هیهات من الذله است و به نصرت الهی ایمان راسخ داریم، امروز جبهه مقاومت در اوج شکوه و اقتدار بوده و از هر زمان دیگری قوی تر است و در مقابل اسرائیل و استکبار جنایت کار قدرتشان از از زمان دیگری کم تر و روبه افول است.

 

کد خبر 1260269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha