تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در جهرم/ از کارگاه انیمیشن سازی تا جشنواره ایده های هنری پیرامون حجاب

سروش با تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در جهرم، برگزاری کارگاه انیمیشن سازی، کارگاه تولید مستند و جشنواره ایده های هنری پیرامون حجاب را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.

مهدی سروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تشریح برنامه های هفته «هنر انقلاب اسلامی» در شهرستان جهرم گفت: برنامه های هفته هنر انقلاب در قالب های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و... در شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

 

مسئول بسیج هنرمندان جهرم با برشمردن برنامه های هفته هنر انقلاب در این شهرستان افزود: در زمینه هنری آنچه در این هفته رخ می دهد رویداد کتابت زنده آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار(ع) توسط هنرمندان خوشنویس شهرستان است که در کنار آن نیز جملاتی از شهید اهل قلم مرتضی آوینی نیز خوشنویسی می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه قرار است همزمان با سالروز شهادت مولا علی(ع) در آستان مطهر امامزاده فضل بن موسی(ع) به اجرا گذاشته شود.

 

سروش برگزاری کارگاه انیمیشن سازی را از دیگر برنامه های هنری هفته هنر انقلاب برشمرد که به همت خانه انیمیشن استان فارس که در جهرم مستقر است انجام می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ساخت فیلم مستند نیز گفت: این کارگاه با تدریس مدیر خانه مستند سازمان فرهنگی هنری اوج با حضور شرکت کنندگانی از سایر شهرستان های استان فارس صورت می گیرد.

 

وی دیدار هنرمندان با امام جمعه جهرم را از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: دیدار با خانواده شهید همت الله مسترشد به عنوان شهید شاخص قشر هنرمند در شهرستان جهرم، تجلیل از هنرمندان شاخص، غبار روبی قبور مطهر شهدای هنرمند، توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه بین نیازمندان را دیگر عناوین برنامه های هفته هنر انقلاب در این شهرستان برشمرد.

 

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان جهرم از برگزاری جشنواره عکاسی و همچنین جشنواره خلق ایده های هنری پیرامون حجاب خبر داد که قرار است در آیینی با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولان پوستر این 2 جشنواره نیز رونمایی شود.

 

به گزارش شبستان، از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

کد خبر 1260274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha