توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومان رضوانشهر

صفوی گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان رضوانشهر توزیع شد.

سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان یک هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان رضوانشهر توزیع شد.

 

وی از تلاش‌های مجموعه سپاه و بسیج جهت تهیه بسته های کمک معیشتی قدردانی کرد و افزود: روحیه دستگیری از نیازمندان برگرفته از سیره معصومین و ائمه اطهار(ع) است و کمک مومنانه؛ روحیه دستگیری از نیازمندان را در جامعه تقویت می‌کند.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: بسته های معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، انواع حبوبات، روغن مایع، ماکارونی، خرما و ربع گوجه و... می‌شود.

 

صفوی با بیان اینکه کمک های مؤمنانه جلوه زیبای همدلی و مایه خیر و برکت برای مردم در جامعه است تصریح کرد: هر قدم و تلاشی که توسط هر فرد خیری برای رفع مشکلات و گرفتاری ها در همه زمینه ها برداشته شود،کمک مؤمنانه به حساب می‌آید.

 

وی خاطرنشان کرد: اثر درخشان و سودمند دیگر دستگیری از فقرا و نیازمندان این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز کرده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد، در واقع انسان‌ها با کمک به فقرا و نیازمندان به شخص خود کمک‌ می‌کنند.

کد خبر 1260293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha