کانون های مساجد از شبکه های اجتماعی شکل گرفته بعد از انقلاب اسلامی هستند

افشارچی با اشاره به اینکه برخی شبکه های اجتماعی نیز بعد از انقلاب شکل گرفت، گفت: کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و شبکه اجتماعی مبلغین از جمله این شبکه ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در نشست تبیینی مجامع تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: ساختاری همچون مسجد، مدرسه و ... قبل از انقلاب نیز وجود داشت ولی بعد از انقلاب نقش این مراکز پررنگتر شد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی شبکه های اجتماعی نیز بعد از انقلاب شکل گرفت، گفت: کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و شبکه اجتماعی مبلغین از جمله این شبکه ها هستند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمن با تمامتوان در شبکه های فضای مشغول فعالیت است، گفت: مقابله با دشمن در فضای مجازی سخت است درحالی که با جوانان خود می توانیم به صورت چهره به چهره گفتگو کنیم.

 

افشارچی با انتقاد از اینکه در حوزه تولید محتوا ضعیف عمل کرده ایم، تصریح کرد: باید با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم و امکانات لازم برای ارتباط با این نسل را هم داریم.

 

وی خطاب به مسئولان در راس شبکه های اجتماعی برای ارتباط با نسل جوان گفت: متاسفانه نسل امروز به جای مطالعه کتاب در فضای مجازی در حال جست و جو است از اینرو نسل آینده یک نسل غیرمتمرکز سطحی خواهد بود.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود سطحی و غیرمتمرکز است، گفت:همین موضوع باعث می شود تا مطالب از ذهن عبور کند و نسل غیرمتمرکزی داشته باشیم.

 

به گفته افشارچی، امروز نیازمند راه اندازی نهضت کتابخوانی در سطح جامعه هستیم تا بار دیگر نسل جوان را به سمت مطالعه کتاب سوق دهیم.

کد خبر 1260354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha