طرح ملی «مهرواره در محضر ولی نعمتان» با محوریت مساجد اجرا می شود

حسینی به ظرفیت مساجد برای شناسایی آسیب های اجتماعی و افراد نیازمند به کمک در محلات اشاره کرد و گفت: با همکاری متولیان مساجد طرح ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان با محوریت مسجد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان شامگاه دیروز در آیین افتتاحیه طرح ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان که به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور اجرا شد، گفت: این مهرواره، یک اقدام مشترک و حرکتی مردم پایه هم افزا و مسئله محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعه هدف سازمان بهزیستی در سطح محلات کشور است.

 

وی با یادآوری اینکه این طرح با هدف ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی و مشارکت مردمی با محوریت مساجد اجرا می شود، گفت: گام اول این مهرواره همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و گام دوم نیز همزمان با دهه کرامت اجرا می شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح اطلاعات مراکز مثبت زندگی در اختیار مساجد محلات و دستگاه های متولی قرار می گیرد، گفت: در این طرح تبلیغات اسلامی، پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های مساجد با همکاری بهزیستی آسیب های اجتماعی و مشکلات مردم را شناسایی و همراهی خواهند کرد.

 

حسینی همچنین از اجرای طرح ضیافت خانه خدا در مساجد و در شب‌های پر فیض ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح با هدف دیدار چهره به چهره مسئولان با جامعه تحت پوشش بهزیستی و بررسی مشکلات و خواسته‌های آنها اجرا می شود.

کد خبر 1260356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha