برگزاری ویژه  برنامه های قرآنی در خرم آباد

شیرپور گفت: طی ماه مبارک رمضان علاوه بربرنامه های قرآنی در محیط مسجد، در منازل مردم هم جلسات سنتی قرآن کریم برگزار می شود.

مهدی شیرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع دینی، قرآنی و فرهنگی در مسجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد، افزود:  طرح جزء خوانی قرآن کریم بعد از اقامه نماز عصر با محوریت کانون فرهنگی هنری در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین جلسات سنتی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در منازل احالی محله با حضور فعالان مسجد برگزار می شود.

 

شیرپوربا اشاره به جوان محوری کانون فرهنگی هنری مسجد، بیان کرد:تلاش می شود با برگزاری برنامه های دینی و قرآنی در راستای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و مقابله با توطئه های دشمنان گام های موثری برداشته شود.

 

وی ادامه داد: برنامه های  قرآنی کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج)دررمضان ۱۴۴۴ه.ق و ۱۴۰۲ه.ش به صورت روزانه با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد افزود: اين طرح قرآنی با حضور اساتيد مجرب در بخش های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهيم و معارف و با استفاده از جزوات آموزشی به قرآن‌آموزان برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) با برشمردن دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  برگزاری نماز جماعت به صورت ۳ وعده در مسجد، سخنرانی روزانه امام جمعه بین دو صلاه ظهروعصر، پذیرایی افطار از عموم نمازگذاران درمسجد  و برگزاری حلقه های معرفتی و نشست های بصیرت افزایی از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد در طول ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1260369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha