برگزاری جشن کریم اهل بیت (ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) همدان

در سال سوم هجرت و در شب نیمه ماه مبارک رمضان که بهترین ماه‌های خداست خانه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و فاطمه زهرا (س) میزبان قدوم مولود مبارکی شد که شادی را با خود به خانه وحی آورد.

«علی اصغر خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت: در سال سوم هجرت و در شب نیمه ماه مبارک رمضان که بهترین ماه‌های خداست خانه حضرت امیرالمومنین علی (ع) و فاطمه زهرا (س) میزبان قدوم مولود مبارکی شد که شادی را با خود به خانه وحی آورد.

 

عضو هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) همدان با اشاره به برگزاری جشن و جنگ شادی در شب میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) همدان افزود:   هر سال مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی حصار امام خمینی  همدان میزبان دوستاران اهل بیت (ع) در جشن میلاد است.

 

وی  با بیان اینکه هر ساله جشن کریم اهل بیت (ع) با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار  می شود ، اظهار داشت: ابتدای برنامه مولودی خوانی و مدیحه سرایی اجرا  و در ادامه سخنران مجلس در خصوص فضایل امام حسن مجتبی (ع) به طرح مطالب می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین اجتماع بزرگ خانوادگی دهه نودی ها د جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) و همخوانی سرود سلام فرمانده 2 با حضور حاج ابوذر روحی عصر امروز پنجشنبه (17 فروردین) با همت سازمان فرهنگی شهرداری همدان در پیاده راه بوعلی سینای همدان برگزار می شود.

 

 نیمه ماه مبارک رمضان یادآور سالروز ولادت بزرگ مردی است که به کریم اهل بیت(ع) مشهور است و بخشندگی و سخاوت ایشان از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون زبانزد و خاص بوده است؛ ایشان کسی جز امام حسن مجتبی(ع) پیشوای دوم شیعیان نیست که نیمه ماه مبارک رمضان به ولادت ایشان مزین شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1260380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha