خدمت صادقانه برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) محور همه فعالیت‌ها باشد

حجت الاسلام محمدی گفت: باید خدمت صادقانه و کریمانه برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) محور همه فعالیت‌های ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام احسان الله محمدی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان -  امروز (پنج شنبه، ۱۷ فروردین) در حاشیه افتتاح شبستان امام رضا(ع) آستان مقدس حضرت فاطمه اخری(ع) رشت با تاکید بر خدمت صادقانه و کریمانه برگرفته شده از فرهنگ اهل بیت(ع) که باید محور همه فعالیت‌های ما باشد گفت: وجه مشترک همه فعالیت‌های مذهبی و خدمات بسیج سازندگی استان، خدمت صادقانه و کریمانه با تاسی از فرهنگ اهل بیت(ع) است. 

 

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) بهترین عبادت را خدمت به خلق خدا و دستگیری از ضعفا می‌دانند و افزود: آن چیزی که می‌تواند سعادت معنوی و دنیا و آخرت انسان‌ها را تامین کند، سفارش اهل بیت (ع) در خدمت به خلق خدا است.

 

محمدی بر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در خدمت‌رسانی صادقانه تاکید کرد و اظهارداشت: رفتار کریمانه اهل بیت (ع) در دستگیری از نیازمندان و کمک به مردم باعث شد بسیاری از مردم شیعه شوند.

 

وی با اعلام اینکه خدمات صادقانه به مردم همچنان ادامه دارد تصریح کرد: باید شب‌های قدر را بهتر درک کنیم و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.

 

گفتنی است، شبستان امام رضا(ع) آستان مقدس حضرت فاطمه اخری(ع) رشت با هزینه هفت میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومانی امروز به بهره برداری رسید.

 

 

کد خبر 1260423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha