بهره مندی۳۰۰  بیمار صعب العلاج از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: ۳۰۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش این نهاد حمایتی، از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.

اصغر نورمحمدیان -مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد، بیماران سرطانی، دیالیزی و بیماران خاص هستند که با توجه به هزینه های سنگین درمانی و داروی آنان که اکثرا نیازمندند، این نهاد حمایتی مبالغی جهت کمک هزینه درمان پرداخت می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 10 میلیارد ریال برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پرداخت شد و هدف این است بتوانیم بخشی از مشکلات مالی و درمانی افراد نیازمند را رفع و دغدغه آنان در این زمینه را کم تر کنیم.

 

نورمحمدیان با اشاره به اهمیت سلامت عموم مردم در جامعه عنوان کرد: حفظ سلامت این قشر از محرومان و نیازمندان از اهمیت ویژه ای برای این نهاد برخوردار است و سعی خواهیم کرد تا حد امکان بتوانیم کمک های درمانی، دارو و ویزیت آنان تامین شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان بیان کرد: طی مدت یاد شده، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای توزیع پوشاک کامل بیماران زمین گیر و 120 میلیون ریال برای خرید وسایل بهداشتی هزینه شده است.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1260428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha