بازدید از ۸۰ محل اقامه نماز استان در ایام نوروز

حجت الاسلام چراغی، گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی به استان طبق دستورالعمل های نظارتی بر اماکن، کار نظارت بر مساجد و نمارخانه های بین راهی و تفرجگاه ها آغاز واز ۸۰ محل اقامه نماز استان بازدید شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، به تشریح نظارت های نوروزی ستاد اقامه نماز در نوروز ۱۴۰۲ پرداخت و بیان داشت: با توجه به جایگاه استان به عنوان محور ارتباطی شمال به جنوب کشور، از 80 محل اقامه نماز استان در ایام نوروز بازدید شده است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان افزود: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی به استان طبق دستورالعمل های نظارتی بر اماکن، کار نظارت بر مساجد و نمارخانه های بین راهی و تفرجگاه ها آغاز شد و درمدتی که گذشت بسیاری از نمارخانه ها و مساجد مورد بازرسی قرار گرفت که در این ارزیابی بسیاری از نمازخانه ها وضعیت مطلوب داشتند و نواقصی که گزارش شده بود، برطرف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت خدمات‌دهی ثبت بیش از ۱۰ بازدید از نمازخانه‌ مجتمع خدمات رفاهی از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز استان لرستان بوده است.

 

حجت الاسلام چراغی به بازدید از نمازخانه‌های موجود در ورودی های شهراشاره کرد و گفت: نمازخانه‌ بوستان‌ها در 15 نوبت مورد بازدید کارگروه نظارت و ارزیابی استان قرار گرفت و نواقص شناسایی و برطرف شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان در پایان عمده کاستی‌ها را کمبود مهر نماز و نظافت ظاهری دانست و افزود: مهر نماز به نمازخانه‌هایی که با کمبود مهر روبرو بودند، اهدا شد.

کد خبر 1260435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha