هشتگ «الاقصی فریاد می زند» درشبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی ترند شد

هشتگ‌های«الاقصی فریاد می زند»، «مسجد الاقصی» و«قدس» در شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی در محکومیت حمله نظامیان صهیونیستی به این مسجد و نمازگزاران معتکف ترند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، هشتگ های «مسجد الاقصی» و «الاقصی فریاد می زند» و «قدس» در صدر فهرست هشتگ‌هایی قرار گرفته است که کاربران شبکه‌های مجازی در کشورهای عربی از آن استفاده کرد.

 

این کاربران به شدت حمله نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی و نمازگزاران معتکف و اعمال محدودیت برای ورود نمازگزاران جوان به این مسجد  را محکوم کردند.

 

این کاربران فعال با محکوم کردن جنایت‌های اشغالگران صهیونیستی، فیلم‌ها و عکس‌های مستند از حملات نظامیان این رژیم به نمازگزاران و مسجد و صحن‌های آن را به طور گسترده منتشر کردند.

 

این درحالی است که مساجد قدس به بسیج عمومی دعوت کردند و فلسطینی‌ها دوباره بر حمایت از الاقصی و فداکردن جان و مالشان و دفاع از آن در برابر هرگونه تلاش برای هتک حرمت آن تاکید کردند.

 

شهرک نشینان تندرو صبح امروز(پنجشنبه 17 فروردین 1402) در حالی به مسجد الاقصی یورش بردند که از حمایت نظامیان صهیونیستی برخوردار بودند. نظامیان این رژیم قبل از یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، به نمازگزاران حمله کردند و این مسجد را تخلیه کامل کردند.

کد خبر 1260443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha