هفته فرهنگی زرندیه فرصتی برای شناساندن طرفیت ها و توانمندی‌ها

مهری گفت: هفته فرهنگی زرندیه فرصتی برای شناساندن شهرستان و انعکاس ظرفیتها و توانمندیهای آن در سطح کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، ابوالقاسم مهری امروز پنج شنبه (17 فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور امام جمعه و اعضای شورای برگزار شد، با اشاره به نامگذاری روزی به عنوان روز زرندیه گفت: برنامه های هفته فرهنگی زرندیه باید با حضور و مشارکت اقشار مختلف به ویژه نسل جوانو نوجوان برگزار شود.

 

فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بر ضرورت ورود همه دستگاههای اجرایی در برگزاری برنامه های این روز تاکید کرد و افزود: از همه دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه نهادهای فرهنگی تقاضا می شود که نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی در این روز اهتمام به خرج دهند.

 

وی برگزاری برنامه های روز شهرستان و در ادامه هفته فرهنگی را فرصتی برای شناساندن شهرستان و انعکاس ظرفیتها و توانمندیهای آن در سطح کشور دانست و اظهار کرد: مساجد و دستگاه های فرهنگی و دینی نیز باید در برنامه های این هفته مشارکت داشته باشند.

 

این مقام مسئول در پایان از ارزیابی عملکرد دستگاههای شهرستان در این روز و هفته فرهنگی و تشویق دستگاههای برتر پس از اتمام برنامه ها خبر داد.

 

در پایان این جلسه مقررگردید شهرداری های مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و زاویه در اسرع وقت نسبت به تشکیل شورای نامگذاری معابر اقدام نموده و محلی را بعنوان روز دهم اردیبهشت نامگذاری کرده و به فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نمایند.

 

چاپ تمبر یادبود ، ارسال پیامک به همین مناسبت از سوی ادارات، چاپ و نصب پوستر روز شهرستان در سطح شهرستان، جمع آوری اطلاعات، عکس و فیلم شهدای روز دهم اردیبهشت و مستند سازی آنها و ارایه برنامه از سوی همه دستگاههای اجرایی شهرستان ویژه این روز تا مورخ 25 فروردین به فرمانداری و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1260445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha