راه اندازی پایگاه قرآنی در کانون شهید گلمحمدی

صالحی از راه اندازی پایگاه قرآنی در کانون شهید احمد گلمحمدی، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

احسان صالحی با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین بیش از پیش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و کانون های مساجد نیز با توجه به جامعه هدف خود که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند وظیفه سنگینی در این راستا دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی - شهرستان اراک(کوی صالح آباد) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر که هر مسجد بایستی یک پایگاه قرآنی باشد، افزود: طبق دستورالعمل ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، این کانون فرهنگی در نظر دارد مجموعه پایگاه قرآنی را در ایام پایانی ماه مبارک رمضان افتتاح و راه اندازی نماید.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه است، ادامه داد: افتتاح و راه اندازی پایگاه قرآنی کانون فرهنگی شهید احمد گلمحمدی نیز در این ماه پر خیر و برکت انجام خواهد شد.

 

صالحی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در راستای فعالیت این پایگاه قرآنی، اظهار کرد: برنامه های پایگاه قرآنی کانون فرهنگی مسجد حضرت صاحب الامر(عج) شامل اجرای طرح تلاوت نور بصورت هفتگی بعد از نماز مغرب و عشاء، برگزاری کلاسهای روخوانی و روانخوانی قرآن، برگزاری کلاس حفظ قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جوانان و نوجوانان و نمازگزاران مسجدی و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان استانی و بین المللی می باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی، خاطر نشان کرد: امیدواریم بمنظور راه اندازی این پایگاه قرآنی ضمن همکاری خیرین و دیگر مجموعه های فرهنگی مسجد نیز استقبال خوبی از سوی نمازگزاران بخصوص جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

کد خبر 1260515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha