اسرائیل در آینده نزدیک از صفحه روزگار محو خواهد شد

حجت الاسلام صفاهانی با تاکید بر اینکه مردم مظلوم فلسطین غزه و لبنان تنها نیستند، گفت: اسرائیل در آینده نزدیک از صفحه روزگار محو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد صفاهانی، امروز (18 فروردین) در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان خنداب، ضمن تاکید بر تبیین فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای این مهم است و همه دستگاه های فرهنگی و مردمی باید در این راستا تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرستان خنداب در ادامه با اشاره به اینکه این روزها حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب را به مسجد الاقصی شاهد بودیم بیان کرد: این متجاوزان چگونه حرمت‌شکنی میکنند نمازگزاران را در مسجد به خاک و خون می‌کشند.

 

وی با اشاره به اینکه این جنایتکاران به مردم بی پناه و مظلوم فلسطین غزه و لبنان حمله میکنند، اظهار کرد: این حملات نشان‌دهنده خوی درندگی و استکباری و درماندگی آنهاست.

این مقام مسئول ادامه داد: صهیونیستها باید بدانند که مسلمانان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان تنها نیستند و صدها میلیون مسلمان آماده جانفشانی برای آنان هستند.

 

حجت الاسلام صفاهانی خاطر نشان کرد: این جنایت نشان می دهد عمر اسرائیل و صهیونیست ها رو به اتمام است و هر چه جلوتر می‌روند به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شوند و در آینده نزدیک اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان خنداب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و مومن و متدین شهرستان خنداب در برپایی جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) گفت: مردم شهرستان خنداب در روزهای گذشته با برپایی محافل معنوی در مساجد، تکایا و حسینیه ها و برپایی سفره های افطاری میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را جشن گرفتند و این نشان از عشق و ارادت آنها به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

کد خبر 1260535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha