مهار تورم و رشد تولید ضرورت جامعه ما است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مهار تورم و رشد تولید ضرورت جامعه ما است و هدف از این شعار بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های کشور در مقابله با تورم و رشد تولید و شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح - امام جمعه بخش کرگانرود تالش در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی به انسان نور می‌دهد و انسان را با ارزش می‌کند.

 

وی به نامگذاری و شعار سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت موضوع اقتصاد جامعه اشاره کرد و افزود: مهار تورم و رشد تولید ضرورت جامعه ما است و هدف از این شعار بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های کشور در مقابله با تورم و رشد تولید و شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش بر فرهنگ سازی و استفاده از تولیدات ملی تاکید کرد و گفت: مسئولان از مجموعه‌های دانش بنیان در همه زمینه‌ها بهره بگیرند.

 

حجت‌الاسلام فلاح به پیروزی اخیر ملت ایران در دادگاه لاهه در پرونده مسدود کردن اموال ایران اسلامی توسط آمریکای جنایتکار اشاره و این پیروزی بزرگ ملت ایران را نشان وحدت ملت و دولتمردان نظام مقدس ایران اسلامی دانست.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به نقشه دشمنان نظام اسلامی که با فشار اقتصادی سعی در بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی دارند اشاره کرد و ادامه داد: ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و مقاومت خود همه این مشکلات را با گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی پشت سر گذاشته و به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و با تکیه بر نیروهای جوان خود و ظرفیت‌های داخلی انقلاب را به مقصد اصلی خود خواهد رسید.

 

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفضیلت قدر،خاطرنشان‌کرد: مقدرات و سرنوشت انسان‌ها در این شب‌ها نوشته می‌شود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش مومنین را به استفاده از این شب‌های پرفضیلت و راز و نیاز با خداوند متعال سفارش کرد و گفت: در این شب‌های عزیز برای انقلاب و برای مریض‌ها و برای حجاب دختران و مادران خود دعا کنید .

کد خبر 1260542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha