تعهد در ارزش های اسلامی نمایان شود

حجت الاسلام نکونام با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی این هنر را متعهد خواند و گفت: تعهد باید در ارزش های اسلامی نمایان شود و از حواشی پرهیز گردد زیرا ما پشتوانه دینی والایی داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۸ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به روز سلامت در ۱۸ فروردین، گفت: ایران از نظر سلامت جایگاه ویژه ای در جهان دارد و بسیاری از بیماران خارج کشور برای درمان به ایران سفر می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر عدالت در توزیع امکانات درمانی تاکید کرد و افزود: باید در توزیع امکانات درمانی مناطق محروم و روستایی نیز مورد توجه باشند تا رضایت به حداکثر برسد.

 

امام جمعه شهرکرد به ۲۰ فروردین روز فناوری هسته ای اشاره و اظهار کرد: علی رغم توطئه های دشمنان کشور به دانش هسته ای دست پیدا کرده و در حال توسعه آن است و هرگز به دنبال بمب نبوده و نخواهد بود.

 

حجتالاسلام نکونام با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی این هنر را متعهد خواند و تصریح کرد: تعهد باید در ارزش های اسلامی نمایان شود و از حواشی پرهیز گردد زیرا ما پشتوانه دینی والایی داریم.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر بهره گیری از لیالی قدر تاکید و خاطرنشان کرد: شب های قدر با ایام شهادت امام علی (علیه السلام) همزمان است که هیچ کس به جز خداوند و پیامبر شخصیت ایشان را درک نکرد.

 

کد خبر 1260544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha