اقتدار مقاومت مرهون ولی‌فقیه است| عبور از انتفاضه سنگ به انقلاب موشکی

جنبش نُجَباء عراق طی بیانیه‌ای با اعلام پشتیبانی مستمر و غیرمشروط از ملت فلسطین، اقتدار کنونی محور مقاومت را مرهون رهبری ولی‌فقیه خواند و تصریح کرد که در مقابله با رژیم پوشالی اسرائيل، انتفاضه سنگ به انقلاب موشکی ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی بیانیه‌ای صادر و با اشاره به جنایات دیرپای رژیم غاصب صهیونیستی، از دلاورمردی مجاهدان فلسطینی که به هر حمله دشمن پاسخی مضاعف می‌دهند، تجلیل کرد. 

در این بیانیه با تاکید بر اینکه "دیگر انتفاضه سنگ پایان یافته و زمان انقلاب موشک و استفاده از روش‌های جدید فرا رسیده"، آمده است: دست مریزاد به آن‌ها که چشم بر ستم نبسته و تن به ظلم نمی‌دهند. تحولات بزرگ در کنار آمادگی بالا در صفوف مقاومت فلسطین، بشارت‌های خوبی است که ما را به نزدیک بودن آزادسازی کامل اراضی فلسطینی امیدوار می‌کند. 

نُجَباء تحقق توفیقات کنونی را مرهون فضل خداوند و همت مجاهدان شجاع و همچنین حمایت‌های آزادگان در محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی به رهبری ولی‌فقیه خواند و خاطرنشان ساخت: ما مواضع دبیرکل جنبش را تکرار می‌کنیم که گفت "ایستادگی ما در کنار ملت فلسطین، مستمر، مطلق و غیرمشروط بوده و این مهم هیچگاه تغییر پیدا نمی‌کند." 

جنبش نُجَباء در پایان ضمن فراخواندن همه آزادگان دنیا به محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: از حکومت‌های منطقه نیز می‌خواهیم در محاسباتشان بازنگری کنند؛ به‌ویژه که اکنون در مرحله‌ای پیشرفته از مواجهه با این رژیم موقت، همه حباب‌های قدرت پوشالی آن کنار رفته و به رژیمی متزلزل در همه عرصه‌ها تبدیل شده است.

کد خبر 1260556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha