مصلای امام خامنه‌ای، میزبان ویژه برنامه شب‌های قدر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان، از میزبانی مصلای امام خامنه‌ای این شهرستان در اجرای ویژه برنامه های شب‌های قدر و شب زنده داری مردم خبر داد و گفت: این مراسم در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ آغاز می شود و تا یک بامداد ادامه دارد.

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: برنامه محوری شب های قدر همانند سال های گذشته در محل مصلای امام خامنه ای از ساعت 22 شروع می شود و تا یک بامداد ادامه دارد.

 

وی اقامه نماز قضاء، قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن و سوگواری و سخنرانی را از جمله برنامه های این شب های عظیم القدر نام برد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان، همچنین از توزیع نان صلواتی به همت خادمین هیئات مذهبی خبر داد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، تعدادی از نانوایان در شیفت عصر و نزدیک به وقت افطار، اقدام به توزیع نان صلواتی کردند.

 

حجت الاسلام حریف همچنین با اشاره به فعالیت هیئت های مذهبی این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با همکاری هیئت ها، خادمین، مردم و نیکوکاران در تمام مساجد شهری و روستایی هر روز جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی توزیع بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده محلات حاشیه نشین را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان اضافه کرد: مراسم وداع با ماه مبارک رمضان هم روز پنج شنبه 31 فروردین ماه پس از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد مسلم بن عقیل(ع) برگزار می شود.

کد خبر 1260561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha