رونمایی از سرود می خوانمت در جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان

جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان با اجرای سرودهای بیعت؛ عزیزم حسین ۲ و رونمایی از سرود می خوانمت در مصلی امام خمینی(ره) محل برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان با اجرای سرودهای بیعت؛ عزیزم حسین ۲ و رونمایی از سرود می خوانمت از سوی باشگاه نسل آرمان در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

 

بنابراین گزارش در این جشن که با حضور بازدیدکنندگان سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، حجت الاسلام علی سرلک، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی سجاد محمدی و کربلایی محمد اسد اللهی حضور داشتند.

 


حجت الاسلام علی سرلک، استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر در این مراسم در تعریف عبادت گفت: عبادت یعنی در کنار هم قرار دادن پازل افعال انسان تا تصویر زیبایی از این پازل باقی بماند. انسان با عبادت و اثبات عاشقی به خدا می رسد.

 

حجت الاسلام سرلک افزود: اصل عاشقی آن است که در مسیر عبادت باشد تا به مقصدی که خداوند متعال می خواهد برسیم. برخی در خصوص حجاب تصمیم نادرستی گرفته اند. آن کس که حجاب را رعایت میکند و آن را دوست دارد مهم است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: کسی که نماز می خواند یا روزه می گیرد. کسی که عبادت انجام دهد و عبادت را دوست دارد، رفته رفته به رضوان خدا می رسد، آن کس که عبادت می کند و لذت می برد قطعا رشد خواهد یافت.

 

حجت الاسلام سرلک گفت: انجام عبادت عاشقانه یکی از راه های اتصال به خدا است. راه دیگر این است در سختی ها اهل فریاد نباشیم بلکه اهل صبر باشیم و با منطق خدا به مشکلات نگاه کنیم.

 

جشن بزرگ رمضانی نسل آرمان با اجرای سید وحید مرتضوی و اجرای ویژه گروه سرود نجم الثاقب با اجرای سرودهای بیعت؛ عزیزم حسین ۲ و رونمایی از سرود می خوانمت از سوی باشگاه نسل آرمان در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

کد خبر 1260562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha