پویش «مهرواره در محضر ولی‌نعمتان» در قزوین راه‌ اندازی شد

دهباشی پور از راه اندازی و آغاز به کار پویش «مهرواره در محضر ولی‌نعمتان» در استان قزوین و به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اد اره کل بهزیستی استان قزوین، علی دهباشی پور-مدیرکل بهزیستی استان قزوین- در مراسمی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، بیان کرد: این سازمان در تلاش است تا از تمامی ظرفیت‌های مردمی موجود برای خدمت‌رسانی به ولی‌ نعمتان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کند.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم، تحقق بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی محقق نمی‌شود بنابراین در بهزیستی پذیرای تمام خیران در ارائه خدمات به جامعه هدف هستیم.

 

وی عنوان کرد: پویش «مهرواره در محضر ولی‌نعمتان» به منظور ایجاد حس همبستگی میان خیران و مسئولان در مراکز بهزیستی در دستور کار قرار دارد و در این خصوص ضیافت افطاری برای نیازمندان و برنامه‌های فرهنگی با همکاری گروه‌های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی اجرا می‌شود.

 

دهباشی پور اعلام کرد: هدف اصلی از راه اندازی این پویش بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محله در مسیر حل مسائل جامعه هدف سازمان با رویکرد محله محوری است.

 

وی خاطرنشان کرد: امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها، حل مسائل و نیازهای خرد مددجویان زیرپوشش سازمان، تشکیل شورا و شبکه فعالان محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آن‌ها، دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت‌ دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش سازمان، تعریف نقش محوری برای مردم محله در حل مسائل‌شان و پای کار آوردن آنها از طریق تقویت روحیه جهادی از جمله دیگر اهداف این کار خداپسندانه است.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطر نشان کرد: این پویش با همکاری سازمان بسیح مستضعفین، تبلیغات اسلامی و سازمان بهزیستی و براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره گیری از گروه‌های مردمی، پویش در محضر ولی نعمتان با همکاری گروه‌های جهادی در شب‌های قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز بهزیستی استان اجرا می ‌شود.

 

وی یادآور شد: هم ‌اکنون بیش از ۴۳ هزار و ۳۲۹ خانوار زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

کد خبر 1260607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha