راه اندازی پویش افطار مهدوی در مساجد مناطق محروم لرستان

چگنی نژاد، گفت: پویش افطار مهدوی با رویکرد توزیع افطاری ساده در مساجد مناطق محروم استان لرستان در حال برگزاری است.

محمد چگنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: پویش افطار مهدوی طرحی برای طبخ غذای گرم برای افطار ایتام و نیازمندان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: همچنین در این طرح خانواده‌های نیازمند به ویژه خانواده‌های با سرپرست زن،  پر جمعیت و دارای بیمار پوشش داده می شود.

 

وی ادامه داد: این طرح باهمکاری موسسه مهر خاتم استان و کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هر روز در یکی از مساجد مناطق محروم استان لرستان بویژه شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

 

چگنی نژاد بیان کرد: طرح افطار مهدوی هر روز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد مناطق محروم استان لرستان برگزار می شود.

 

وی همچنین از راه‌اندازی پویش مردمی «شهر من روزه‌دار است» در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح طبخ و توزیع غذای گرم بین مناطق حاشیه‌نشین و نیازمندان در روز وفات حضرت خدیجه‌کبری(س) برگزار شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر را از دیگر برنامه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان لرستان در طول ماه مبارک رمضان ذکر کرد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان محفل قرآنی، در همه شهرستان‌های استان لرستان با محوریت مساجد و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

کد خبر 1260634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha