نسل جوان در سایه عمل به مفاهیم قرآن کریم هدایت می شود

امام جمعه لاهرود در حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) به تقدیر از كاروان قرآنی سفیران نور پرداخت و گفت: نسل جوان در سایه عمل به مفاهیم قرآن کریم هدایت می شود و اشتیاق حضور در این محافل نیز بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام حسن صفری  در حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) به تقدیر از کاروان قرآنی سفیران نور پرداخت و  این حركت بزرگ قرآنی را بی‌ سابقه خواند و گفت: نکات تربیتی قرآن کریم موجب گسترش اخلاق و بصیرت در جامعه می شود و توجه جدی به برپایی محافل انس با قرآن کریم داشته باشیم.

 

امام جمعه لاهرود مردم منطقه را به حضور گسترده در برنامه های کاروان قرآنی دعوت کرد و ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم زمینه و فرصتی برای ترویج بیشتر فرهنگ و معارف قرآنی را فراهم می سازد و خداوند را شاکریم که در بهار قرآن، میزبان کاروان قرآنی و قاریان و اساتید پیشکسوت قرآنی در جوار مرقد شریف امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) هستیم.

 

وی برگزاری سلسله محافل قرآنی را برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بسیار جذاب دانست و تصریح کرد: نسل جوان در سایه عمل به مفاهیم قرآن کریم هدایت می شود و اشتیاق حضور در این محافل نیز بسیار خوب است.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه قرآن کریم نظام سالم اجتماعی مناسب امت مسلمین را معرفی می کند، افزود: اگر نسل امروز نیز همچون گذشتگاه در مواجهه با مسائل و مشکلات اجتماعی و سختی ها به قرآن پناه ببرند قطعاَ نور هدایت قرآن کریم آینده روشنی بر زندگی آنها فراهم خواهد کرد.

 

امام جمعه لاهرود یادآور شد: تلاش مضاعفی را در عمل به مفاهیم قرآن کریم را باید داشته باشید زیرا عمل به این معارف می تواند زمینه حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی را فراهم می کند.

کد خبر 1260648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha