اولین اردوی جهادی پزشکی روستایی قرچک در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: اولین اردوی جهادی پزشکی روستایی قرچک در سال ۱۴۰۲ با همت پزشکان جهادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز شنبه(۱۹فروردین) در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین اردوی جهادی پزشکی روستایی قرچک در سال جدید خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اردوی جهادی پزشکی روستای ولی‌آباد قرچک با همت گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای ولی‌آباد، گروه حمات المستضعفین در مدرسه شهید ستاری این روستا در دو حوزه تخصصی گوش و چشم و زنان و نازایی برگزار شد.

قیصرپناه با اشاره به خدمات صورت گرفته افزود: در حوزه تخصصی گوش و چشم خدماتی از جمله ارائه آموزش بیماری رایج چشم و گوش، غربالگری، معاینه چشم و گوش با استفاده از حضور متخصصین گوش، حلق و بینی و متخصصین چشم و همچنین اهدا رایگان عینک ارائه شد.

بخشدار مرکزی قرچک عنوان داشت: در حوزه تخصصی زنان و ناباروری نیز خدماتی از جمله آموزش بیماری‌های رایج، غربالگری، مشاوره خانواده و ارائه مشاوره بارداری به منظور باروری بانوان زیر نظر متخصصین مرکز رویان ارائه شد.

وی در پایان بیان داشت: داروخانه در محل اجرای اردوی جهادی پزشکی مستقر شد و داروی مورد نیاز بیماران را به صورت رایگان ارائه کردند.

کد خبر 1260663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha