نمایشگاه قرآن و عترت فرصتی برای ترویج و رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است

حجت الاسلام فرید با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن و عترت فرصتی برای ترویج و رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است گفت: تمامی متولیان و مسئولان اجرایی که در قرارگاه قرآنی استان البرز فعالیت داردند در برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه مشارکت دارند.

حجت الاسلام امن الله فرید در جریان برپایی نمایشگاه قرآن با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نمایشگاه قرآنی استان البرز هفته پایانی ماه رمضان برپا می شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: تمامی متولیان و مسئولان اجرایی که در قرارگاه قرآنی استان البرز فعالیت داردند در برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه مشارکت دارند.

 

وی با بیان اینکه فراهم آوردن محیط های نمایشگاهی با رویکرد نشاط آفرینی از جمله شاخص های نمایشگاه قرآن است اظهار کرد: هرساله شاهد استقبال پرشور خانواده ها از ظرفیت نمایشگاه قرآن بودیم که انتظار می رود در سال جاری نیز این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام فرید اظهار کرد: تقویت غرفه های مختلف در نمایشگاه قرآنی ماه رمضان از اهداف برپایی این دوره است که انتظار می رود به منظور ایجاد فضایی شاد و معنوی برای تمام اعضای خانواده این مطلب فراهم شود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: رشد و ترویج فرهنگ قرآنی با همراهی و هم افزایی تمامی متولیان قرآنی استان محقق می شود.

کد خبر 1260686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha