تعامل ارکان مسجد درتبدیل مساجد به پایگاه قرآنی نیاز است

وزیری با تأکید بر زوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن گفت: همه ی ما بویژه دست اندرکاران و ارکان مسجد برای تحقق تاکیدات رهبر انقلاب تلاش کنند.

مجید وزیری - مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک در حاشیه جشن قرآنی «نور علی نور» در کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تأکید بر اجرایی شدن دستور مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی گفت: همه ی ما بویژه دست اندرکاران و ارکان مسجد برای تحقق تاکیدات رهبر انقلاب تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید در جذب معارف انسان ساز و ترویج فرهنگ قرآنی برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم اظهارداشت: آموزش مستمر وبرنامه ثابت برای تحقق این امر ضروری است.

 

وزیری با تأکید برایجاد بستر بیش از پیش آموزش قرآن در مساجد ادامه داد: کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک در طول سال و ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی متعددی را برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک با بیان اینکه این کانون از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی در مسجد استفاده می کند اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن محافل قرآنی در دستور کار کانون قرار گرفته است.

 

وی از برگزاری جشن قرآنی با عنوان «نور علی نور» با حضور قاریان مطرح استانی در مسجد روستا خبرداد و افزود: در این مراسم نورانی حمید فلاح، از قاریان برجسته استان، عبدالحسین صالحی، حافظ کل قران کریم و امیر حسین طالع زاری از قاریان نوجوان ممتاز استانی اجرای برنامه داشتند.

 

وزیری به واکسینه شدن کودکان ونوجوانان در مقابل شبهات با برگزاری جلسات قرآنی مساجد اشاره داشت و افزود: اگر هدایت با کتاب قرآن در مسجد همراه باشد دارای آثار و برکات ویژه ای می باشد.

 

 

کد خبر 1260695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha