پرداخت ۳۶۷ میلیون تومان صدقه از طریق QR در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از رشد ۱۴۶ درصدی پرداخت صدقه از طریق QR در استان خبر داد و گفت: مبلغ ۳۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به عنوان پرداخت های الکترونیکی صدقه پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی؛ مجید الهی راد -مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی- اظهارکرد: مردم استان در سال گذشته، مبلغ ۳۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از طریق QR در استان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۴۶ درصد رشد داشته است.

 

وی بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۹میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان صدقه از صندوق های صدقات در استان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت که نسبت به سال ماقبل آن ۱۱ درصد افزایش یافته بود.

 

الهی راد بیان کرد: صدقات جمع آوری شده برای رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهارکرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون شماره گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و کد QR نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.

کد خبر 1260708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha