قدس آرمان الهی تمامی مسلمانان جهان است

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اینکه قدس آرمان الهی تمامی مسلمانان جهان است گفت: راهپیمایی روز قدس به منزله باور به قبله گاه نخستین مسلمان ها، باور به ارزش های دینی و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان با حضور در نشست هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برپا می شود گفت: جمعه ۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ ماه مبارک در سال جاری به عنوان روز قدس است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: راهپیمایی روز قدس به منزله باور به قبله گاه نخستین مسلمان ها، باور به ارزش های دینی و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در زمینه آزادی قدس شریف بیان کرد: یکی از رسالت های متولیان فرهنگی و کارشناسان خبره توجه به جهاد تبیین در خصوص آزادی قدس و اهمیت راهپیمایی در این روز شریف است.

 

وی اظهار کرد: هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان با حضور در صحنه راهپیمایی نشان می دهند که همواره در مسیر احقاق عدالت و آزادی و حمایت از مردم ستمدیده در صحنه هستند. 

 

حجت الاسلام ابراهمیمان بیان کرد: تمامی دستگاه ها و متولیان برای برپایی هرچه بهتر روز قدس در تلاش هستند که برای این منظور برپایی مسابقه های متنوعی به صورت کتبی و شفاهی در قالب غرفه های نمایشگاهی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: خلاقیت و نوآوری در برپایی هرچه بهتر راهپیمایی روز قدس زمینه جذب حضور و مشارکت بیشتر و بهتر مردم است. 

 

کد خبر 1260723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha