عادی‌سازی روابط با اسرائیل به معنای چشم‌پوشی بر جنایت‌های این رژیم‌ کودک‌کش است

آخوند احمدی با اشاره به دستورات قرآن کریم مبنی بر عدم دوستی با دشمنان خدا گفت: عادی سازی روابط و سازش با اسرائیل غاصب به معنای چشم‌پوشی بر جنایت‌های این رژیم کودک‌کش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند محمد صفری در مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی شهرستان کلاله با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین مذاهب اسلامی اظهارکرد: خداوند در قرآن کریم همواره بر اتحاد و انسجام تاکید و سفارش کرده و یکی از دغدغه‌های رسول اکرم (ص) نیز همین مسئله بوده است.

 

امام جمعه اهل‌سنت کلاله گفت: رنج‌ها و گرفتاری‌هایی که امروز مسلمانان در همه جنبه‌ها مانند اقتصاد، سیاست، اجتماع و فرهنگ می‌بَرند هرچند علت‌های مختلفی دارد اما بزرگترین دلیل آن اختلاف و تفرق بین مسلمانان است.

 

وی بیان کرد: بروز جنگ‌های داخلی، تسلط بیگانگان بر مسلمانان و تصرف سرزمین‌های اسلامی نیز به دلیل اختلافاتی است که مسلمانان در بین خود دارند و دشمن نیز همواره بر آتش این اختلافات می‌دمد.

 

آخوند صفری افزود: اتحاد و انسجام سبب قدرت، عزت و اقتدار مسلمانان خواهد شد و در مقابل اگر اختلافات در جامعه اسلامی ریشه بدواند مسلمانان شوکت، احترام و اقتدار خود را از دست خواهند داد و مستکبران بر آنان مسلط خواهند شد.

 

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم یهود یا همان جهود را بزرگترین و مهم‌ترین دشمن مسلمانان معرفی کرده و مسلمانان را از دوستی با دشمنان خدا بر حذر داشته اما برخی کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

 

امام جمعه اهل‌سنت کلاله تاکید کرد: عادی سازی روابط و سازش با اسرائیل غاصب به معنای چشم‌پوشی بر جنایت‌های این رژیم کودک‌کش است.

 

کد خبر 1260797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha