روز قدس می تواند محور اتحاد کشورهای اسلامی باشد

کاظمی گفت: روز قدس می تواند محور اتحاد کشورهای اسلامی باشد و این کشورها با اتحاد و وحدت می توانند قدرت های پوشالی را از کشورهای اسلامی دور کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، عباس کاظمی- سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین- در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس که امروز (یکشنبه 20 فروردین) در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در سال گذشته مراسم 22 بهمن با شکوه برگزار شد که این جشن بزرگ نتیجه کار مشترک و هم افزایی با جریان های مردمی بود.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: در جشن 22 بهمن، جریان های مردمی در کنار دولت قرار گرفتند و باعث شدند که این مراسم به عنوان برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب ثبت و برای همیشه در تاریخ ماند گار شود.

 

وی عنوان کرد: البته برخی تلاش می کردند تا این عظمت و شکوه دیده نشود ولی اینها هم دوباره در محاسبات شان شکست خوردند و ان شاالله در راهپیمایی روز قدس باردیگر حضور پرشور مردم را شاهد خواهیم بود.

 

کاظمی اعلام کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در اسرائیل و جسارت دوباره به مسجدالاقصی، متأسفانه برخی هنوز به دنبال عادی سازی روابط با رژیم غاصب و اشغالگر قدس هستند که قطع یقین اینها در تاریخ مایه عبرت برای همگان خواهند شد.

 

وی تأکید کرد: روز قدس از اهمیت بالایی برخورد ار است و می تواند محور اتحاد کشورهای اسلامی باشد و این کشورها با اتحاد و وحدت می توانند قدرت های پوشالی را از کشورهای اسلامی دور کنند و  با توجه به اتفاقات اخیر، روز قدس امسال بسیار اهمیت دارد و باید هرچه باشکوه تر برگزار شود.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود تا ان شاالله حمایت مردم از مظلومان فلسطین به گوش جهانیان برسد.

 

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های مردمی در میادین مختلف سبب شده تا در عرصه های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس، زلزله، سیل، مهار کرونا غیره پیروز باشیم و امروز هم نیاز است تا برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم روز قدس از این ظرفیت بهره ببریم.  

 

کد خبر 1260860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha