اقدامات  تروریستی رژیم صهیونیستی نشان از بحران فروپاشی این رژیم دارد

کنعانی مقدم با اشاره به تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو گفت: اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دو مستشار ایرانی نشان از بحران فروپاشی این رژیم دارد.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد شهادت دو مستشار ایرانی گفت: تجربه تاریخی نشان داده است که هرگاه رژیم صهیونیستی در داخل خود دچار بحران و فروپاشی می شود، سعی می کند با فرافکنی و ایجاد بحران با حمله به کشورهای همسایه مانند لبنان، فلسطین و اقدامات تروریستی افکار عمومی داخل رژیم صهیونیستی را تا حدودی از مشکلات داخلی اقتصادی و سیاسی دور کند.

 

 

دبیر کل حزب سبز افزود: ما هر از چند گاهی شاهد تظاهرات وسیع مردم رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت نتانیاهو هستیم و همین شرایط را برای دولت مرکزی بسیار سخت کرده است.

 

 

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: به نظر می رسد با حمله ای که رژیم صهیونیستی در سوریه و دمشق انجام می دهد، بیشتر می خواهد ادعا کند که زنده است و هنوز می تواند تهاجم خود را نشان دهد.

 

 

کنعانی مقدم یادآور شد: منطقه جولان یکی از مناطق بسیار حساس است که دولت سوریه و مقاومت به دنبال آن هستند و فعالیت های وسیعی در این منطقه در حال انجام است و رژیم صهیونیستی نسبت به حضور نیروها خصوصا نیروهای مقاومت در این منطقه حساسیت های خاص خود را دارد و هرچند گاه با حملات کور به دنبال این است که منطقه را در شرایط پدافندی قرار دهد و جلوی هرگونه اقدام را بگیرد.

 

 

این تحلیلگر سیاسی  گفت: حملات اخیر نیز در همین راستا انجام شده است اما اگر نیروهای مقاومت بخواهند در منطقه جولان وارد عملیات شوند، دسترسی زیادی داشته و نیروهای بی شماری در اختیار دارند و اگر بخواهند ارتفاعات جولان را به تصرف خود درآورند کسی نمی تواند آن را پس بگیرد.

 

 

وی با اشاره به روز قدس یادآور شد: همیشه رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس تلاش می کند حملات نفوذی خود را در کرانه باختری و بیت المقدس انجام دهد تا روز قدس را تحت الشعاع قرار دهد و معتقدم امسال نیز این اقدامات را تکرار می کند.

 

 

وی با اشاره به شهادت دو مستشار ایرانی اظهار داشت: از نظر نظامی همه معتقدند که اقداماتی که صهیونیست ها انجام می دهند، هیچ گونه ضربه نظامی محسوب نمی شود بلکه یک عملیات ایذایی است.

 

 

وی در مورد واکنش ایران در مقابل حملات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: تجربه جمهوری اسلامی از قبل نشان داده است که هرگاه رژیم صهیونیستی اقدام تروریستی انجام دهد، جبهه مقاومت توانسته است مقابله به مثل کند و حتی فراتر از عملیات های آنها عملیات هایی را در مناطق مختلف اجرا کند و هم اکنون شاهدیم که در غزه، بیت المقدس و کرانه باختری و سوریه پایگاه های رژیم صهیونیستی مورد هدف نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

 

 

کنعانی مقدم تصریح کرد: در آستانه روز قدس به نظر می رسد رژیم صهیونیستی همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند که "رژیم صهیونیستی عجله دارد که قبل از 25 سالگی فروپاشی در سرزمین های اشغالی را اعلام کند" و امسال روز قدس با یک گام بلندتر به سوی فروپاشی رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1260872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha