مدیران اجرایی، مهمان شهدای گمنام جبل النور شدند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان گفت: به مناسبت سالروز تشییع شهدای گمنام در جبل النور، مسئولان مهمان این عزیزان شدند.

سلیمان آذری -سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: جمعی از مسئولان شهرستان به همراه خانواده خود با حضور در کنار یادمان شهدای گمنام جبل النور با قرائت فاتحه و خواندن قرآن یاد و نام شهدای عزیز را گرامی داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم معنوی حاضران با گل و گلاب مزار شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کرده و نشان دادند همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

آذری عنوان کرد: پیام شهدا عشق و اردات به ساحت اهل بیت(ع)، پیروی از دستورات و فرمایشات ولی فقیه، دفاع از کیان و ناموس خود و حفظ حجاب، حیاء، عفت و پاکدامنی در جامعه بود و با غیرت و شرف برای مملکت ایران اسلامی در مقابل توپ و تانگ دشمن از خودگذشتگی کردند.

 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان بیان کرد: امروز دشمن سعی دارد از هر برنامه، توطئه و ترفندی جهت ناامید کردن نسل جوانان و نوجوانان و دین گریزی آنان استفاده کند، نسل امروز باید هوشیار باشد و آگاهانه در مسیر اقتدار و عزت گام برداشته و با انتخاب راه شهدا دشمنان را از اجرای نقشه های شوم خود ناکام بگذارد.

 

۱۹ فروردین سال ۱۳۸۴، پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل جبل النور کوهستان پارک شیرکوه شیروان تشییع شدند، این روز مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بود.

 

شهرستان شیروان دارای سه امیر شهید، هفت سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است. این شهرستان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1260892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha