نگاه سلامت محور راهکاری برای کاهش مشکلات در بخش درمان است

حجت الاسلام مدبر نگاه سلامت محور را راهکاری برای کاهش مشکلات در بخش درمان و هزینه های آن دانست و گفت: همواره دیدگاه سلامت محور، در جهت کاهش بيماري هايی که هزینه های بسیار زیادی را متوجه جامعه می‌کند در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز یکشنبه (۲۰ فروردین) در دیدار رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با اشاره به دعای مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید بیان داشت: بایستی همواره مسیر کمال و تعالی و پیشرفت را مورد توجه قرار داد و این به خصوص در بخش هایی چون بهداشت و درمان،آرامش و سلامتی جامعه را به همراه می آورد.

 

امام جمعه جهرم ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: در این مسیر حضور خیرین بسیار قابل توجه بوده که بایستی آن را قدر دانست و تلاش برای افزایش و جلب مشارکت های مردمی را در نظر داشت. 

 

وی نگاه سلامت محور را راهکاری برای کاهش مشکلات در بخش درمان و هزینه های آن دانست و بیان کرد: همواره دیدگاه سلامت محور،در جهت کاهش بيماريهايی که بعضا هزینه های بسیار زیادی را متوجه اشخاص،خانواده ها  و دولت می‌کند در اولویت قرار گیرد تا جامعه حداکثری سالم را شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام مدبر با قدردانی از ایثار و تلاش بخش های مختلف بهداشت و درمان علوم پزشکی جهرم در دوران اوج کرونا بیان داشت: همواره باید خود را در حرکت به سوی تعالی بدانیم بدین معنی که نقاط قوت را تقویت و از شدت ضعف و عیوب بکاهیم چرا که این مهم رضایت مندی مردم و به خصوص بيماران دردمند را به همراه دارد که از نگاه خداوند متعال دور نمی ماند.

 

در این جلسه رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن قدردانی از توجه و حمایت امام جمعه جهرم از بخش بهداشت و درمان، گزارشی از فعالیت های این مجموعه از جمله تجهیز بیمارستان سیدالشهدا(ع) و دیگر مراکز درمانی،مراحل ساخت مرکز اعصاب و روان،قلب و همچنین حضور خیرین در توسعه و تجهیز بخش های مختلف ارائه داد.

کد خبر 1260946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha