اجلاسیه سراسری نماز با محوریت دانش آموزان در شیراز برگزار می شود

عسکری از برگزاری اجلاسیه سراسری نماز با تاکید بر محوریت دانش آموزان ۲۰ اردیبهشت‌ماه در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری در جلسه هماهنگی اجلاسیه کشوری نماز در شیراز، با حضور رئیس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: میزبانی اجلاسیه سراسری نماز توفیقی است که خداوند شامل استان فارس نموده است لذا تلاش خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن این اجلاسیه برگزار شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: هماهنگی و همراهی خوبی در این زمینه در بین مسئولین استانی وجود دارد. عسکری با تاکید بر دانش آموز محور بودن این اجلاسیه، گفت: اجلاسیه سراسری نماز ۲۰ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار و در هفته منتهی به روز برگزاری، نشست هایی با حضور دانش آموزان و با عناوینی همچون؛ نماز و خانواده، نماز معلم. نماز و شهادت و ...، برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه با محوریت دانش آموزان برگزار و در سطح سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور نیز از مهمانان ویژه این اجلاسیه خواهند بود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، نیز از هماهنگی خوب دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه های فرهنگی خبر داد و افزود:در استان فارس هیچ مدرسه و شهرستانی نیست که پیش اجلاسیه نماز را برگزار نکرده باشد.

 

وی افزود: در راستای برگزاری باشکوه اجلاسیه کشوری نماز ،  برنامه های را در مدارس استان اجرایی کردیم که جو نماز و قرآن بر فضای مدارس را  حاکم کرده است. علیرضا شادباش ادامه داد: برگزاری اجلاسیه نماز  باید در راستای فراگیری فرهنگ نماز صورت گیرد و همه دستگاه ها را پوشش دهیم.

کد خبر 1260947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha