برگزاری «محفل انس با قرآن» بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در آران و بیدگل

همزمان با سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، محفل انس با قرآن بزرگداشت این شهید والامقام در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، محفل انس با قرآن کریم بزرگداشت این شهید والامقام در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

این مراسم صبح امروز به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور فرماندار، امام جمعه، قاریان ممتاز کشوری و لشکری و نیروهای مسلح شهرستان آران و بیدگل در شبستان آیت الله عاملی حرم مطهر برگزار شد.

 

در این مراسم دکتر حسن احمدی زاده قاری ممتاز کشوری آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد. همچنین ستواندوم حمیدرضا جمشیدی زاده از قاریان ارتش و سروان مجید ملک پور قاری ممتاز فراجا به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

امام جمعه آران و بیدگل در این مراسم در سخنانی گفت: قرآن بزرگترین معجزه آسمانی و در برگیرنده نیازها و روابط انسانی است و ظرفیت پاسخگویی به همه نیازهای بشر تا ابد را دارد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی به مهجوریت قرآن در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: تلاش در زمینه یادگیری و آموزش قرآن و فهم و تدبر در آیات آن و فعالیت های تبلیغی و ترویجی از جمله محافل و مسابقات قرآنی می تواند از مهجوریت قرآن در دوره کنونی بکاهد و نسل نوجوان و جوان را به سمت انس با قرآن ترغیب کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با تقدیر از فعالیت های قرآنی نیروهای مسلح در شهرستان آران و بیدگل افزود: امید است خانواده‌های نیروهای مسلح با گرایش همه‌جانبه به قرآن کریم بخشی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه قرآن را جامعه عمل بپوشانند.

 

در پایان این مراسم، نیروهای مسلح شهرستان آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای آستان مقدس، با شهدای والا مقام تجدید بیعت و قبور شهدا را غبارروبی و گلریزان کردند.

کد خبر 1261086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha